< Terug

Vernieuwde Velo-app

28/08/2020 - 07:00

 

Een defect melden? Een fiets die niet herkend wordt bij het terugplaatsen?

 

 

Met de nieuwe Velo-app kan je ons makkelijker bereiken.

Zelfs je kaart blokkeren is zo gebeurd.

 

 

Zou het niet handig zijn als je na het terugplaatsen van de fiets altijd een bevestiging krijgt dat hij goed is teruggeplaatst? 

 

Schakel pushberichten in en ontvang de melding gewoon op je telefoon!

 

 

Wat is er nieuw?

 

- Ontvang een pushbericht als je fiets correct is teruggeplaatst.

- Kies zelf hoe de Velo-app er voor jou uitziet.

- Rapporteer in enkele klikken een Velo-probleem.

- Koop via de Velo-app een dag-, een weekpas of een jaarkaart aan.

- Check in enkele seconden waar voor jou het dichtstbijzijnde Velo-station is.

 

 

We hebben de Velo-app nog gebruiksvriendelijker gemaakt.

 

 

Download de Velo-app via onderstaande link:

 

Voor IOS: klik hier

Voor ANDROID: klik hier

 

 

 

Heb je een probleem bij het instellen van de Velo-app?

 

Klik hier om onze FAQ pagina te checken, of bel onze klantendienst op het nummer 03 206 50 30. 

 

 

We helpen je graag verder!

 

Deel dit artikel