< Terug

Pushberichten activeren in de Velo-APP

28/08/2020 - 07:00

Hoe kan ik pushberichten activeren in de Velo-APP?

 

ANDROID:
  1. Controleer of je minimum versie 3.0.0 hebt van de Velo-APP bij de instellingen van je toestel.
  2. In de Velo-APP dien je in te loggen met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Velo-kaart en je wachtwoord.
  3. Als je een toestel met Android besturing hebt zal je automatisch de meldingen ontvangen.

 

IOS:
  1. Controleer of je minimum versie 3.0.0 hebt van de Velo-APP bij de instellingen van je toestel.
  2. Ga naar instellingen en kies voor "berichtgeving"
  3. Kies vervolgens "Velo Antwerpen"
  4. Vink aan; sta berichtgeving toe
  5. In de Velo-APP dien je in te loggen met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Velo-kaart en je wachtwoord.
 
Ontvang je geen bericht na het terugplaatsen van je fiets, dan werd je rit niet beëindigd en dien je contact op te nemen met onze klantendienst op 03 206 50 30.
 
 

Hoe kan ik pushberichten deactiveren in de Velo-APP?

 
ANDROID:
  1. Ga naar de instellingen van je toestel.
  2. Kies in het menu “Apps”
  3. Kies vervolgens “Velo Antwerpen”
  4. Bij Meldingen, kies je voor “Uit”
  5. Vanaf nu krijg je geen melding meer wanneer je fiets correct is terug geplaatst.
 
Vergeet niet te scannen met je Velo-kaart om te controleren of de fiets correct is teruggeplaatst.
 

 

IOS:
  1. Ga naar de instellingen van je toestel.
  2. Kies in het menu “berichtgeving”
  3. Kies vervolgens “Velo Antwerpen”
  4. Vink uit; Sta berichtgeving toe
  5. Vanaf nu krijg je geen melding meer wanneer je fiets correct is terug geplaatst.
 
Vergeet niet te scannen met je Velo-kaart om te controleren of de fiets correct is teruggeplaatst.
Deel dit artikel