Help

Algemene info over de dienstverlening

  • Mag ik mijn Velo-kaart uitlenen aan iemand anders?

    Je Velo-kaart is persoonlijk, op naam en gekoppeld aan je bankrekening. Als je jouw Velo-kaart of gebruikerscodes uitleent aan iemand anders dan blijf je zelf verantwoordelijk voor de ontleende fietsen, het gebruik en de meerkost ervan.

     

    Voor meer info: lees de algemene voorwaarden.

  • Kan iedereen gebruik maken van Velo?

    Velo Antwerpen is er in principe voor iedereen op voorwaarde dat je minimum 16 jaar oud bent. Tussen 16 en 18 neemt een ouder of voogd de verantwoordelijkheid. Elke gebruiker is zelf verantwoordelijk voor correct gebruik. Lees de algemene voorwaarden voor meer info.

  • Wanneer kan je een Velo-fiets uitlenen?

    Je kan Velo-fietsen 24/24 en 7/7 gebruiken. Uitzonderlijk kunnen stations of fietsen buiten dienst zijn voor onderhoud, werken, bij overmacht,…

  • Ik wens een klacht in te dienen of een suggestie te doen. Hoe kan ik dat doen?

    Voor klachten en suggesties stuur je best een mail naar info@velo-antwerpen.be. Vermeld het woord ‘klacht’ of ‘suggestie’ in het onderwerp zodat je mail bij de juiste dienst terecht komt. Dankjewel!

  • Ik wil op de hoogte blijven over Velo. Wat moet ik doen?

    Je wordt automatisch op de hoogte gebracht via mail over je abonnement (bijvoorbeeld bij een aanrekening) en de dienstverlening. 

     

    Sta je open voor een nieuwsbrief of info van partners? Ga naar de gebruikerszone en klik op ‘je gegevens’. Je kan je hier ook uitschrijven voor mailings.

     

    Ga naar Vind een fiets of volg ons op Facebook om op de hoogte te blijven over de status van onze Velo-stations (tijdelijk niet beschikbaar, verplaatst,...).

Vragen over de toegang/ inschrijvingen tot het gebruik van Velo

  • Hoe kan ik een Velo-fiets gebruiken?

    1. Kies de formule die het beste bij jou past in het menu Tarieven.

      De eerste 30 minuten per rit zijn telkens inbegrepen.

    2. Maak je dagpas, weekpas of jaarkaart aan.

      1. Maak in enkele minuten een dagpas (24 uur) of weekpas (7 dagen) aan (kan tot 30 dagen op voorhand) en ontvang na aankoop gebruikerscodes per mail en sms. Je kan de codes intoetsen aan één van onze Velo-stations om te fietsen.

      2. Maak je jaarkaart aan om 365 dagen toegang tot Velo te krijgen en ontvang je jaarkaart per post binnen 10 werkdagen. Om te fietsen houd je de kaart voor de kaartlezer van een station.

       

      Nog vragen? Contacteer ons!

  • Waarvoor dient mijn gebruikersnaam en wachtwoord?

    Met de aankoop van een jaarabonnement maak je ook een account aan bij Velo Antwerpen. Je kiest een gebruikersnaam (e-mailadres) en een wachtwoord, waarmee je later kan inloggen in de gebruikerszone.

     

    Als jouw abonnement stopt, kan je op een later moment nog inloggen op de gebruikerszone om een nieuw abonnement aan te kopen.

     

    Lees wat je kan doen in deze gebruikerszone.

  • Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg tijdens het inschrijvingsproces?

    Als je een foutmelding krijgt na het invoeren van je persoonlijke gegevens zie je bovenaan het scherm rood omkaderd waarom de inschrijving vastloopt.

     

    Bijvoorbeeld: bij het telefoonnummer moet je de landcode invoeren (bv.+32) en dan het gsm-nummer (zonder 0).

     

    Vind je de oorzaak niet? Neem dan contact op of kom langs tijdens kantooruren aan de Velo-balie zodat je samen met de klantendienst je aankoop kan afronden.

     

    Loop je vast tijdens het betaalproces?.

  • Mijn inschrijving is niet volledig afgerond want ik kan niet betalen. Hoe schrijf ik mij nu verder in?

    Als je een foutmelding krijgt tijdens het betaalproces, kan dat allerlei oorzaken hebben. 

     

    We raden je aan om iets later opnieuw te proberen omdat het mogelijk gaat om een storing of communicatieprobleem tussen de verschillende webpagina’s. Soms kan het probleem ook opgelost worden door op een andere browser (bv. Google Chrome) of op een ander apparaat de inschrijving af te ronden.

     

    Ervaar je bij een nieuwe poging hetzelfde probleem dan raden we je aan om contact op te nemen met Atos Worldline of je bank zodat zij je kunnen aangeven waarom de betaling niet verwerkt wordt.

     

    Je kan de vraag ook altijd voorleggen aan onze klantendienst tijdens kantooruren.

  • Ik had een Velo-abonnement in het verleden. Hoe kan ik opnieuw gebruik maken van de fietsen?

    Als je een Velo-jaarkaart had in het verleden, kan je opnieuw inloggen in de gebruikerszone en daar een nieuw abonnement aankopen. Je gebruikersnaam is normaal gezien je e-mailadres. Je kan altijd een nieuw wachtwoord opvragen.

     

    Neem contact op met de klantendienst als je van e-mailadres bent veranderd en het wachtwoord niet meer weet van de gebruikerszone.

  • Hoe lang duurt het voor ik mijn jaarkaart thuis ontvang?

    Na inschrijving ontvang je binnen 10 werkdagen een welkomstpakket met je Velo-jaarkaart.  In de praktijk duurt het meestal slechts een 3-tal werkdagen.

  • Ik wens meer info over een aanrekening.

    Heb je een Velo-jaarkaart?

    De kost van een inschrijving of hernieuwing van een Velo-jaarkaart bedraagt € 49. Heb je een fiets langer dan 30 minuten in gebruik, dan betaal je extra volgens de tarieven. Je ontvangt hier dan een mail van enkele dagen na het gebruik.

     

    Van het moment je de mail ontvangt, kan je de info ook raadplegen via de gebruikerszone:

    1. Meld je aan met je gebruikersnaam (e-mailadres) en zelfgekozen wachtwoord.

    2. Klik op ‘aanrekeningen’ en selecteer de periode van aanrekening.

    3. Je ziet nu per aanrekening het type van aanrekening en bij langer gebruik meer info over de rit.

     

    Heb je een dag-of weekpas?

    Raadpleeg de tarieven bij langer gebruik of neem contact op voor meer info.

  • Hoe kan ik betalen?

    Voor een jaarkaart dit via domiciliëring (bankrekening) of via kredietkaart (MasterCard/Visa).

     

    Voor een dag- of weekpas kan je betalen via kredietkaart.

     

    Om er voor te zorgen dat je kan blijven fietsen bij aanvang van een nieuw fietsjaar of bij een eventuele meerkost, koppel je als klant steeds een geldig betaalmiddel aan je account.

  • Tijdens mijn inschrijving krijg ik melding dat ik al een account heb bij Velo Antwerpen. Wat betekent dit?

    Dat betekent dat je in het verleden al een account hebt aangemaakt bij Velo Antwerpen met dat e-mailadres (als gebruikersnaam).

     

    Hoe kan ik me alsnog inschrijven?

    • Ga naar de gebruikerszone en meld je aan met je gebruikersnaam (e-mailadres) en zelfgekozen wachtwoord. Weet je je wachtwoord niet meer? Vraag er dan opnieuw een aan.

    • Klik op ‘jouw abonnement’ en koop een nieuw abonnement.

Dagelijks gebruik: fietsen, stations en beschikbaarheid

  • Hoe kan ik pushberichten activeren in de Velo-APP?

    ANDROID:

    1. Controleer of je minimum versie 3.0.0 hebt in de instellingen van de Velo-APP.
    2. In de Velo-APP dien je in te loggen met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Velo-kaart en je wachtwoord.
    3. Als je een toestel met Android besturing hebt zal je automatisch de meldingen ontvangen.

     

    IOS:

    1. Controleer of je minimum versie 3.0.0 hebt in de instellingen van de Velo-APP.
    2. Ga naar instellingen en kies voor "berichtgeving"
    3. Kies vervolgens "Velo Antwerpen"
    4. Vink aan; sta berichtgeving toe
    5. In de Velo-APP dien je in te loggen met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Velo-kaart en je wachtwoord.

    Ontvang je geen bericht na het terugplaatsen van je fiets, dan werd je rit niet beëindigd en dien je contact op te nemen met onze klantendienst op 03 206 50 30.

  • Ik ben betrokken bij een ongeval. Wat moet ik doen?

    Bij materiele schade is een aanrijdingsformulier voldoende. Bij gewonden, discussie of vluchtmisdrijf moet je een PV laten opmaken.

    https://www.fietsersbond.be/fietsongeval

     

    Je bent verplicht om je te verzekeren voor burgerlijke aansprakelijkheid als je van Velo gebruik maakt. Je leest er meer over in onze algemene voorwaarden.

     

    Met betrekking tot de fiets:

    1. Plaats de fiets terug in een Velo-station bij schade. Laat hem niet los achter. Geef aan dat hij niet meer gebruikt kan worden door het zadel om te draaien.

    2. Maak zeker melding van de beschadigde fiets aan de Velo-klantendienst. Dat kan telefonisch, via de app of via mail. De klantendienst kan dan je fiets ophalen en je rit stopzetten. De verzekeringsmaatschappijen van alle betrokken partijen handelen vervolgens onderling de kosten af.

  • Wat als ik een defecte fiets krijg toegewezen? Hoe kan ik er voor zorgen dat niemand deze nog toegewezen krijgt?

    Door een defecte fiets te melden via de Velo-app of telefonisch of per mail wordt de fiets automatisch ‘defect’ gezet en geblokkeerd.

     

    Tip: Draai het zadel om bij een defecte fiets.  Andere gebruikers en het team dat defecte fietsen ophaalt voor herstel, herkennen dan dat de fiets defect is.

  • Wat als ik voor een vol of leeg station sta?

    Houd je Velo-kaart voor de kaartlezer of toets je codes in. Je ziet meteen in welke nabijgelegen stations er nog vrije plaatsen of fietsen beschikbaar zijn. Bovendien krijg je bij een vol station 15 minuten extra om je fiets correct terug te plaatsen in een ander station.

     

    Tip: door vooraf de beschikbaarheid te raadplegen via de Velo-app of de online kaart, verkleint de kans kleiner dat je voor een vol of leeg station staat.

  • Mijn fiets werd gestolen. Wat nu?

    Je blijft als klant verantwoordelijk voor een fiets die aan jou werd toegewezen, en nog niet terug in een station geregistreerd werd. Na 24 uur rekenen we € 150 aan, na 48 uur € 400. Raadpleeg de algemene voorwaarden. Je leest er meer over in onze algemene voorwaarden.

     

    Tip:Laat je fiets nooit los achter. Controleer ook altijd of de fiets goed vaststaat bij het terugplaatsen in een Velo-station en kijk na of het station het einde van je rit bevestigt.

  • Soms zijn er fietsen beschikbaar in een station, maar krijg ik deze niet toegewezen. Waarom?

    Een geblokkeerde, defecte fiets wordt niet meer toegewezen. Als het slot van een Velo-station stuk is, kan de fiets die hierin staat niet toegewezen worden.

  • Mag ik een fiets in een slot met een rood lampje plaatsen?

    Neen, doe dit niet. Als de kleur van een slot van het Velo-station rood oplicht, dan is het defect. Als je in een rood slot een fiets terugplaatst, kan het station niet bevestigen dat je fiets correct is teruggeplaatst. Plaats je fiets dus altijd in een slot met een groen lampje.

  • Ik wil een probleem melden via de app maar ik krijg een foutmelding.

    Bij het maken van een melding via de Velo-app, is het belangrijk dat de gevraagde informatie correct wordt ingevoerd.

    Bijvoorbeeld: een station nummer bestaat altijd uit 3 cijfers, het fietsnummer is het nummer op het spatbord.

     

    Heb je alle info correct ingevoerd en krijg je toch nog een foutmelding op de app, stuur dan een mail naar info@velo-antwerpen.be met volgende gegevens:

    1. Printscreen van de ingevoerde data en foutmelding met tijdstip en datum.

    2. Versie van de app van Velo-Antwerpen (in het menu onder “instellingen”).

    3. Type smartphone en versie (onder “instellingen” van je smartphone zelf).

  • Ik krijg een slot toegewezen en krijg de fiets niet uit het slot. Wat moet ik doen?

    Je krijgt 1 minuut tijd om een fiets te nemen nadat een station je een slot met fiets toewijst. Komt de fiets niet uit het slot en krijg je een melding dat je nog een fiets in gebruik hebt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantendienst. Zij proberen je dan een nieuwe fiets toe te wijzen.

  • Ik vind een achtergelaten Velo op straat. Wat moet ik doen?

    Breng de fiets terug naar het dichtstbijzijnde Velo-station en plaats de fiets terug zodat hij goed vastzit. Velo is je hier zeer dankbaar voor! Neem contact op met de klantendienst als er geen Velo-station in de omgeving is.

  • Hoe weet ik dat een station buiten dienst is? Hoe weet ik wanneer het station terug beschikbaar is?

    Indien een station buiten dienst is, zie je dit aan de status in de Velo-app of op de kaart op de website (zowel op de app als de website heeft het station een grijze kleur).

    Wanneer een station voor enkele dagen of langer sluit, meldt Velo dit ook via Facebook. Je vindt ook een overzicht met verdere details op de website bij ‘Vind een station’.

  • Hoe meld ik een probleem?

    Je kan meldingen maken met betrekking tot de Velo-stations, de fietsen, of de registratie van fietsen in sloten via de Velo-app, de gebruikerszone op de website of de telefoon.

  • Ik heb mijn fiets teruggeplaatst, maar ik krijg melding op het scherm dat ik nog een fiets in gebruik heb.

    Controleer of je de fiets zelf in een ander slot kan plaatsen. Lukt dat, houd je Velo-jaarkaart dan opnieuw voor de lezer of toets je codes (dag/weekpas) ter controle.

     

    Staat de fiets vast in het station, maar krijg je geen bevestiging? Meld dat onmiddellijk via één van onderstaande opties:

    1. Velo-app.

    2. Gebruikerszone op de website.

    3. Telefonisch (’s Nachts spreek je een voicemailbericht in.).

     

    We hebben volgende info van je nodig om de fiets op te volgen:

    1. Wie ben je (identificatie via je Velo-kaartnummer of je gebruikerscodes).

    2. Het stationnummer.

    3. Het slotnummer.

    4. Het fietsnummer (vooraan op het spatbord).

     

    Opgelet: Meld je dit niet onmiddellijk, dan gaan we ervan uit dat je nog aan het fietsen bent en wordt de rit automatisch aangerekend volgens de tarieven tot de fiets in een station herkend wordt.

  • Ik ben verantwoordelijk voor mijn fiets. Wat betekent dit?

    Je bent tijdens ontlening van een fiets verantwoordelijk voor de fiets en het gebruik ervan. Een ontlening begint wanneer het scherm op het Velo-station een slot met fiets toewijst tot het scherm de afmelding bevestigt.

     

    Wat valt onder de verantwoordelijkheid?

    1. Leef de verkeersregels na.

    2. Gebruik een fiets enkel als hij niet defect is.

    3. Maak melding als je schade berokkent aan de fiets of schade berokkent aan derden.

    4. Plaats een fiets correct terug! Laat je fiets nooit los achter want je bent verantwoordelijk bij verlies. Fiets je even niet? Plaats de fiets dan in één van onze Velo-stations.

    5. Blokkeer je Velo-kaart bij verlies onmiddellijk in de gebruikerszone. Je kan ook telefonisch contact opnemen .

     

    Een Velo-account is persoonlijk. Je blijft verantwoordelijk, ook als je Velo-kaart of gebruikerscodes uitleent aan anderen.

    Voor meer info: lees onze gebruiksvoorwaarden en algemene voorwaarden

Beheer mijn account en jaarabonnement

  • Ik heb mijn betaalgegevens ingevoerd in de gebruikerszone om terug gebruik te kunnen maken van Velo. Hoe lang duurt het voor ik terug kan fietsen?

    Betaal je met kredietkaart, dan kan je na het updaten van correcte gegevens onmiddellijk terug fietsen. De eventuele openstaande kosten worden dan automatisch aangerekend.

     

    Betaal je met domiciliëring en werd er een betaling geweigerd, neem dan contact op met de klantendienst om te horen hoe je kan betalen en wanneer je terug kan fietsen.

     

  • Wat kan ik doen in mijn gebruikerszone?

    In de gebruikerszone van je jaarkaart kan je:

    1. Persoonsgegevens en betaalgegevens van je account aanpassen.

    2. Je ritten en aanrekeningen nakijken.

    3. Openstaande bedragen afrekenen om terug te kunnen fietsen.

    4. Een nieuw abonnement aankopen als je geen actief abonnement meer hebt.

    5. Je Velo-kaart activeren, blokkeren en een duplicaat aankopen.

  • Hoe hernieuw ik mijn jaarkaart?

    De hernieuwing van je Velo-jaarkaart gebeurt automatisch.  30 dagen voor de einddatum van je lopende abonnement krijg je een e-mail ter verwittiging. Controleer dan of je gekoppelde betaalmiddel nog geldig is en voldoende saldo heeft.

     

    Je kan ook in de gebruikerszone terecht om je abonnement onmiddellijk stop te zetten of je hernieuwing te annuleren. Verkies je de hernieuwing te annuleren dan kan je blijven fietsen tot de laatste dag van het fietsjaar.

  • Het betaalmiddel dat gekoppeld is aan mijn account is niet meer geldig. Is het belangrijk om dit aan te passen?

    Ja, er dient steeds een geldig betaalmiddel gekoppeld te zijn aan je Velo-jaarkaart.

     

    Vervalt je kredietkaart, werd deze om één of andere reden vernieuwd of verander je van bankrekeningnummer, dan moet je de nieuwe gegevens doorgeven via de gebruikerszone.

     

    Bij een weigering van betaling of het vervallen van een kredietkaart, kan je tijdelijk geen gebruik maken van de dienst.

  • Hoe weet ik wanneer mijn jaarkaart vervalt of hernieuwt?

    Meld je aan via de gebruikerszone en klik op ‘mijn abonnement’. Je ziet hier hoeveel dagen je nog kan fietsen voor het einde van het fietsjaar. Zet je het abonnement niet stop, dan hernieuwt het abonnement automatisch en heb je weer 365 dagen fietsplezier.

  • Ik zie in mijn gebruikerszone dat ik een account heb maar geen actief abonnement. Wat betekent dat?

    Wanneer je een jaarabonnement aanvraagt, maak je eerst een account aan bij Velo Antwerpen en koop je vervolgens het jaarabonnement aan. Als dat abonnement stopgezet of niet hernieuwd wordt, kan je altijd een nieuw abonnement aankopen in de gebruikerszone.

  • Ik heb problemen bij het aanmelden op de gebruikerszone.

    De gebruikerszone is enkel toegankelijk voor jaarkaartgebruikers en niet voor dag- of weekpasgebruikers.

     

    Je gebruikersnaam is je e-mailadres.

     

    1. Ben je je wachtwoord vergeten?

      • Ga naar de gebruikerszone en klik op nieuw wachtwoord aanvragen.

      • Je voert je gebruikersnaam (e-mailadres) in en ontvangt een mail met een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.

      • Je logt in met dit nieuwe wachtwoord.

    2. Heb je één of meerdere accounts waaraan jouw e-mailadres gekoppeld is?

      Neem contact op als je je gebruikersnaam niet meer herinnert (een gebruikersnaam is uniek).

       

     

    Velo Antwerpen hecht belang aan GDPR and privacy. We kunnen je enkel verder helpen als je een mail stuurt met je eigen e-mailadres of als je jezelf telefonisch kan identificeren.

Mijn jaarkaart of gebruikerscodes

  • Ik heb een jaarkaart ontvangen maar ze werkt niet aan het Velo-station.

    Na ontvangst van je Velo-jaarkaart per post, is deze nog niet actief. Je moet de kaart nog activeren via de gebruikerszone. Nadien kan je onmiddellijk een fiets ontlenen. Neem contact op bij vragen.

  • Hoe maak ik een onderscheid tussen mijn Velo-kaart en de kaarten van andere gebruikers, zoals gezinsleden?

    Log in op de gebruikerszone van de website. Bij je Velo-kaart vind je het geactiveerde kaartnummer dat gekoppeld is aan jouw account. Een kaart is persoonlijk en je bent verantwoordelijk voor de fiets die met jouw Velo-kaart werd ontleend en teruggeplaatst. Lees ook wat deze verantwoordelijkheid inhoudt

  • Ik ben mijn jaarkaart verloren. Hoe ga ik hiermee om?

    Blokkeer je Velo-kaart via de Velo-app of via de (mobiele) website in de gebruikerszone. Je kan ook contact opnemen met onze klantendienst. Doe dit onmiddellijk om misbruik te voorkomen!

  • Ik heb meer dan 10 dagen geleden een jaarkaart besteld, maar nog niet ontvangen.

    Ga naar de gebruikerszone en controleer je adresgegevens.  Pas de gegevens aan als ze niet correct zijn en neem contact op met de klantendienst.

  • Mijn Velo-kaart wordt niet meer herkend aan de Velo-stations. Hoe kan ik dat oplossen?

    Als je geen enkele melding op het scherm van het Velo-station krijgt, probeer het dan opnieuw bij een ander station. Heb je hier hetzelfde probleem, dan is je Velo-kaart waarschijnlijk defect.

     

    Is de kaart zelf nog in goede staat, dan kan je gratis een duplicaat ophalen op Mediaplein 7, 2018 Antwerpen tijdens kantooruren. Is de kaart beschadigd, dan betaal je € 5 voor een nieuwe kaart.  Die wordt opgestuurd of kan opgehaald worden.

Vragen over aanrekeningen

  • Ik wens een betalingsbewijs van een aangerekende kost (geen vermelding BTW).

    1. Heb je een Velo-jaarabonnement?

      1. Ga naar de gebruikerszone en meld je aan met je gebruikersnaam (e-mailadres) en zelfgekozen wachtwoord.

      2. Klik op ‘aanrekeningen’, selecteer de periode van aanrekening.

      3. Klik op het pdf-symbool naast de aanrekening en het betalingsbewijs opent meteen.

      4. Sla de pdf op of druk het betalingsbewijs af.

    2. Heb je een dag- of weekpas?

      Stuur een mailtje naar info@velo-antwerpen.be, met je gebruikerscodes waarmee je fietsen hebt ontleend, de datum en het bedrag van aanrekening. Onze klantendienst bezorgt je een betalingsbewijs per mail.

  • Ik wens een factuur te ontvangen na aankoop (met vermelding BTW).

    Vanaf een bedrag van € 25 kan je een factuur opvragen.

     

    Stuur een mail naar info@velo-antwerpen.be met volgende gegevens:

    1. Verantwoordelijke facturatie of naam van de zaakvoerder.

    2. Naam bedrijf.

    3. Adres bedrijf.

    4. BTW-nummer.

    5. Velo-kaartnummers waarvoor je het bewijs wenst te ontvangen, met vermelding van de datum en het bedrag van de aanrekening.

  • Wat als ik mijn dag- of weekpas niet gebruikt heb? Kan ik een (gedeeltelijke) terugbetaling krijgen?

    Aangekochte dag- of weekpassen worden niet terugbetaald. Je kan ze nog gebruiken tot 30 dagen na aankoop.

  • Ik krijg een melding dat een betaling geweigerd werd en dat ik de service niet kan gebruiken. Hoe los ik dat op?

    Ga naar de gebruikerszone en kies hier voor 'aanrekeningen’ in het menu. Je kan hier je openstaande aanrekeningen raadplegen.

     

    • Wil je openstaande kosten betalen met je kredietkaart?

      Voer je kredietkaartgegevens in en de openstaande aanrekeningen worden automatisch en onmiddellijk afgerekend.

    •  

    • Wens je de openstaande kosten te betalen met domiciliëring via je gewone bankrekening?

      Zijn de bankgegevens in je profiel correct, contacteer dan de klantendienst voor een nieuwe aanbieding. Wens je met nieuwe bankgegevens te betalen, doe dan een update van je betaalgegevens en contacteer nadien de klantendienst om te informeren wanneer je terug gebruik kan maken van de Velo-fietsen.

  • Wat betaal ik extra als ik een fiets langer dan 30 minuten gebruik?

    Rit tussen Bedrag
    0:00 uur – 0:30 uur gratis
    0:30 uur – 1:00 uur € 0,50
    1:00 uur – 1:30 uur € 1,50
    1:30 uur – 2:30 uur € 6,50
    2:30 uur – 3:30 uur € 11,50
    3:30 uur  – 4:30 uur  € 16,50
    4:30 uur – 5:30 uur € 21,50
    5:30 uur – 6:30 uur € 26,50
    6:30 uur – 7:30 uur € 31,50
    7:30 uur – 8:30 uur € 36,50
    8:30 uur – 9:30 uur € 41,50
    9:30 uur – 10:30 uur € 46,50
    10:30 uur – 11:30 uur € 51.50
    11:30 uur – 12:30 uur € 56,50
    12:30 uur – 13:30 uur € 61,50
    13:30 uur – 14:30 uur € 66,50
    14:30 uur – 15:30 uur € 71,50
    15:30 uur – 16:30 uur € 76,50
    16:30 uur – 17:30 uur € 81,50
    17:30 uur – 18:30 uur € 86,50
    18:30 uur – 19:30 uur € 91,50
    19:30 uur – 20:30 uur € 96,50
    20:30 uur – 21:30 uur € 101,50
    21:30 uur – 22:30 uur € 106,50
    22:30 uur – 23:30 uur € 111,50

     

     Na 24 uur wordt er € 150 aangerekend.

     

    Na 30 dagen wordt de fiets als gestolen beschouwd. De vergoeding voor een gestolen fiets bedraagt €400.

     

    Controleer na het terugplaatsen van je fiets steeds goed of het station bevestigt dat je rit beëindigd werd. Zo kunnen andere gebruikers de fiets terug ontlenen en kom jij niet voor onverwachte kosten te staan.